Avengers: Infinity War: Recenzia

Tak viem, že je to trochu tak neskôr lebo na film som bola už v nedeľu. Chcela som si to nechať trochu prejsť hlavou aby to zo mňa trochu vyprchalo. Aby som si trochu utriedila myšlienky. Viem, že niekto to rád napíše hneď pokiaľ to má v hlave. Tiež sa pokúsim to napísať bez spoilerot ale keby na to došlo tak na to upozorním.

Niektorý chceli poznať moj názor na film tak toto je on. Ja osobne som bola na 3D v kine a povedala by som, že oproti dvojke ktorú som videla tiež v 3D to bolo spracovane lepšie. To je môj osobný názor, už len preto sa mi to páčilo viac. Samotný film a dej sa mi páčil a také recenzie alebo hodnotenia aké dostal tak si aj zaslúži. Bolo tam kopec srandy ale aj bojových a dramatických scén. Bratia Russovi to spravili dobre a aj celkom prehľadne nato koľko tam mali postáv a dejových liniek. Tiež som bola spokojná ako boli poskupinkovaný a pasovalo im to, zohrali sa pekne. Nemenila by som ich, neboli tam ani momenty kde by ste si povedali, že im to spolu nereže. Toto nebol žiaden spoiler, nebojte takto ste ich mohli vidieť aj na plagátoch. Ako sa sľubovalo, že mnoho postáv zomrie tak sa aj stalo. Bolo nervy drásajuce na to pozerať ale je to pravda. Na druhej strane to nemôže ísť donekonečna.

Hneď na začiatok poviem, že si Tom vo filme dlho nezahral. Ako nedalo by sa povedať, že je to spoiler lebo sme to určite všetci tušili len sme dúfali v opak. Podľa toho ako navšetovoval množstvo propagácii tu bola nádej ale vo filme sa nestalo :(.

Dosť sa mi páčila aj Wakanda keď sa na ňu dostal rad. Black Panthera som nevidela takže to bola pre mňa novinka, to prostredie. Krásne a normálne ma to naštartovalo a pozriem si ho. Ale aj celkovo aké tam mali možnosti na obranu proti nepriateľom bola pecka. A ako ste mohli vidieť aj z trailerov aj tá bitka bola naozaj veľkolepá. Skvelé bolo ako ukázali vo filme silné ženské postavy takto pohromade, ja dávam palec hore. Najme v bitne na Wakande kde boli pohromade to vyzeralo proste skvelo. Najviac vyzdvihne asi Scarlet Witch (Elizabeth Olsen) ktora ukázala, že nekrúti palčekami len tak ale skrýva sa v nej obrovská sila. Zaposobila na mňa asi najviac a páčila sa mi oveľa viac ako v dvojke napriek tomu, že sa tuto objavovala na obrazovke menej. Viac sa mi vryla do pamate. Ďalšia postava je Capitam America (Chris Evans), od prvého okamihu je cítiť, že je to iná osoba, že sa v ňom niečo zlomilo a zmenilo ho to, nezmenil sa len jeho zovňajšok. Ale stále to bol klaďas len už nie taký ako predtým. Najviac som bola zaujatá scénami kde ukazovali minulosť Thanosa (Josh Brolin) a Gamori (Zoe Saldana). Pre mňa osobne to boli zaujémavé a pútave časti filmu ktorých by som zmiesla aj viac :). Ale nie len tie ale aj ich kontak a scény odohrávajúce sa v súčastnosti. Ich vzťah medzi nimi bol spletencom roznych emócii a dosť ma to zaujalo. K Thanosovi by som povedala len to, že ho vykreslili dobre. Nie je to tuctový zloduch ktorý prahne po moci alebo nadvláde. Ide mu o niečo iné čo nik nedokáže pochopiť. Teraz trochu na veselšiu notu. Najviac ma balivi Thor (Chris Hemsworth) v interakcii so strážcami galaxie a najviac so Star-Lordom (Chris Pratt). S nimi je zaručená sranda asi vždy. Pri nich som sa neskutočne rehotala. Tiež spojenie Tonyho (Robert Downey Jr.) a Star-Lorda, tam to bolo tiež takto.
Mno takže filmu by som dala 9 bodov z 10. Niekedy to malo svoje mušky ale to sa dalo prehliadnuť, ale len fakt maličké.
A aby som nezabudla Groot ako teenage Groot bol faaaaak rozkošný :DDDD.