Marvel slaví 10 rokov


Marvel pripomína svoju pýchu - desať rokov predstavovania nových a nových postáv, ktoré prenikli do sŕdc fanúšikov.
Marvel oslavuje desať rokov svojej existencie. Pri tej príležitosti otvoril webovú stránku, na ktorej si predovšetkým môžete zakúpiť rôzne Marvel produkty, ale tiež tam na fanúšikov čaká pár príjemných maličkostí. K dispozícii je časová os doterajších filmov, ale aj 33 zlatých plagátov s marvelovskými postavami. Niektoré už sme v minulosti videli, teraz je ich však oveľa viac a v lepšej kvalite. Niekedy ide o známe obrázky, inokedy o menej známe, ako napríklad v prípade The Wasp. Na záver ešte video, s ktorým Marvel oslavy desaťročnice a dvadsaťročnice začal. Video obsahuje spoločné fotenie postáv marvelu. Len je mi trochu ľúto, že tam nie je Tom lebo si dovolim tvrdiť, že je celkom výraznou postavičkou tohto vesmíru :DDDD. Mno tiež som pridala len plagát na ktorom je Loki teda Tom. Ostatné plagáty a všetko k tomu si možete pozrieť ako som už písala na stránke Marvelu. Ja viem, že som vam spomínala ten comic con ale k tomu sa dostanem len si to chcem pekne zozbierať a dať do jedneho článku.

35072621_1667366530025382_6085861614962081792_n.jpg
(photo 1)


zdroj: fandimefilmu.cz

Komentáre

Obľúbené príspevky