Photo by Charlie Gray


Čaves ľudia, teraz nastali fakt drsné časy. Netýka sa to len toho aké je počasie vonku, lebo u nás teda dosť teplo až je to neznesiteľné. Ale aj čo sa týka samotného Toma, je na tom rovnako. Mala som pár článkov v zálohe a tento je naozaj posledný. Neobjavilo sa nič nové už dosť dlho a tak preto som to dávkovala tak ako ste mohli vidieť na blogu. V komentároch bola tiež otázočka prečo sa Tom neobjavuje na Instagrame. Sama to poriadne neviem, v podstate som ani nemyslela, že si ho aj niekedy založí lebo som ho netypovala na človeka ktorý vešia každu chvíľu niečo na net. Mno celkovo je Tom málo aktívny aj na twittreri. Príde mi ako by sa nám pomali strácal pred očami, nenavštevuje řiadne akcie a to keby neboli Avengers tak ho asi ani nevidíme :DDDDD. Je to torchu smutné :(. Fotky od paparazzov sa ani nemožu počítať lebo tých bolo málo vždy :DDDD. Takže na túto otázku neviem odpovedať, nikde som nič nenašla ani šuškandu, že prečo to tak je. Teraz ale k článku, objavila sa nová fotografia od fotografa Charlieho Graya. Fotka pochádza ešte z roku 2015 a konkrétne shoot bol použitý pre magazín Shortlist. Ja osobne som rada, že sa objavila ďalšia fotografia lebo tento shoot som si zamilovala a Tom tam proste vyzerá dokonalo a krásne :DDDDD. Mala som z neho vytvorený aj Lay na blogu takže sa nie je o čom bavit :DDDDD.

33990815_1657167411045294_4304365148300115968_n.jpg
(photo 1)

Komentáre

Obľúbené príspevky