POTM: August

Čaves, tak opať tu máme anketu na fotku mesiaca. Aktuálna fotografia už je v menu a vyhrala teda na plnej čiare. Ale to bolo asi trochu aj očividné prečo sa tak stalo :DDDD. Tak si ju tam možete pozrieť. Čím ďalej je to naozaj ťažšie a ťažšie vyberať nejaké fotografie pre túto anketu. Situácia s Tomom je taká aká je, a neviem či sa tak skoro aj zmení. Nie je proste nič nové. Tak som si trochu prezerala albumi so shootmi a vybrala som opať niekoľko fotiek zo staršieho photoshootu. Nafotila ho fotografka Kristin Vicari v roku 2012 pre magazín 1883. Ako som už napísala už som z neho fotky na anketu vyberala no povedala som si, že prečo nie, je ich tam dosť a bola by škoda niektoré nepoužiť :). Je to trošku aj zmena lebo Tom tuto má niekoľko outfitov takže to nie je také jednoliate ako pri ostatných. Úplne skvelé by však bolo keby niečo také nové ešte nafotil práve teraz lebo to potrebujem :DDDDDD.

Komentáre

Obľúbené príspevky