Avengers: Infinity War - Bonusové videá 1

Čaves, viem, že som sa na blogu neukázala a nič nepridala. Popravde som ani nemala poriadne čas a ani chuť vďaka práci. Bola som rada keď som obehla vás a na pridávanie alebo hľadanie niečoho som proste chuť nemala. Aaaaale teraz ten čas mám a tak som sa trochu posnažila a niečo našla, myslela som už na to dlhšie, že to tu pridám a teraz nastal ten správny čas. Ako ste si iste všimli tak okolo Toma sa nič nedeje a je ticho. Pre informáciu 14. augusta vyšiel film Avengers: Infinity War na Blu-ray a na DVD. Tiež sa objavilo množstvo videí z natáčania, nepodarených a vystrihnutých scén. Ako názov naznačuje je to prva várka. Nechcela som to všetko tlačiť do jedného článku a tak som to rozdelila. Aby ste si to všetko pekne popozerali, no pravdaže keď ste to ešte nevideli. Mno tak poďme na to. Prvé video je vystrihnutá scéna s Happym, Tonym a Pepper, kde Happpy vie najlepšie ako by mala vyzerať ich svadba :DDD. Mno ako je hneď vidieť, že to nie je skvelá kvalita ale dá sa na to pozerať. Druhé video je o tom ako sa natáčala bitka na Titane. Jop je to tá úžastná scéna v ktorej časť avengers a strážcov galaxie chceli stiahnuť Thanosovi rukavicu. Tretie video je tiež o natáčaní bitky ale tentoraz sa jedná o Wakandu s povestným pokrikom Wakanda Forever :DDDDD. Posledné video je taký mix z natáčania scén a rozhovorov, tiež tam možeme na sekundu zazrieť aj Toma :DDDD. Najme preto som pridala to posledné vdieo :DDDD. Tak si to krásne užite a majte pekný deň :).





Komentáre

Obľúbené príspevky