Avengers: Infinity War - Bonusové videá 2

Čaves, ako sa máte ? Ja si tak užívam dovolenku aj keď je tak trochu pracovná, namiesto v práci je to doma. Ale aj tak sa to dá a k tomu si užívam trochu toho slniečka. Keď som zatvorená v robote tak sa to nedá a po nej som aj tak unavená tak .že sa mi na slnko ani nechce. Teraz mám aj trochu čas na filmy a knihy, pozrela som si komeč Mamma Mia dvojku a musím povedať, že to bolo v pohode. Trochu mi tam chýbala Meryl hoc sa tam ukázala len na trošku. Ale úplne som si zamilovala koniec keď sa tam konečne ukázala Cher a spolu si zaspievala s Andym ktorý je aj napriek svojmu veku stále veľky fešák :D. Tak to sami dosť páčilo, boli spolu rozkošný :). Konečne som dočítala trilógiu Slabosť Victorie Bergmanovej od Erika A. Sunda ktorá ma fakt dostala. Trochu ma mrzel ten koniec ale pravdu povediac to ukončil spisovateľ reálne. Takže v pohode. Nemalo by sa to takto diať ale je to realita a to sa asi ani nikdy nezmení. Čítanie to bolo pútave, mnoho zvratov a veľa sa človek dozvie čo sa týka psychológie keď ho to zaujíma. Ja som si to vybrala hlavne preto, nie sú hlavne zamerané z pohľadu polície ale z psychologickeho pohľadu. nemusíte sa báť, že by to bolo veľmi odborné to zase nie, je to dosť dobre pochopiteľné :).

Mno ale už dosť výlevov a teraz k článku, ako som sľubovala druhú várku videí, bonusových videí pre film Avengers: Infiny War. Prvé dve videá sú rozne scény nakrúcania a rozhovormi. Ešte jedna poznámočka a to, že prvé video je zamerané na Thanosa, to druhé je už taký mix z Wakandy. Posledné video je už plné nepodarkov a vípkov počas nakrúcania čize bloopers ako ich poznáme. Aj tuto vám prajem pekné pozretie a dúfam, že sa pobavíte.





Komentáre

Obľúbené príspevky