POTM: September

Čaves, tak som sa tu konečne ohlásila aj a s anketou na fotku mesiaca. Trošku som sa tento týždeň flákala lebo ako ste si určite všimli tak som pridala len jeden článok. Na anketu som tak trochu nemala čas a aj som na to nemyslela pri tom všetkom. Trochu som to flákla. Boli u nás tento týždeň trhy tak som bola tam s kamoškami. A keď som prišla z práce tak sa mi ale vobec nič nechcelo. Max som si prečítala niekoľko stán z knihy a šla som spať. To teplo neskutočne vičerpáva a človeku sa nechce sedieť či už pri počítači alebo notebooku, ale to iste poznáte. Nakoniec som sa k tomu dokopala a bolo to utrpenie niečo vybrať. Rozhodla som sa pre paparazzi fotky a vybrala som outfity ktoré nosieval častejšie. Ako v podstate má to rovnaké až na vrch. Gate a semišky tak to je jeho. To nosieva takmer vždy. Tak som vybrala jeho obľúbený sveter, dva kabáty, jeden čierny a druhý sivý. A nakoniec je to prešívaná modrá bunka od lacoste. Mno tak dúfam, že si vyberiete v čom sa vám páči najviac :).

Komentáre

Obľúbené príspevky