POTM: Október

Čaves, konečne som sa aj ja vytasila s anketou na fotku mesiaca načas. Ako teraz som mala poriadne na mále, asi pol hodinu som sedela nad galerkou a prezerala si fotografie ktoré by som dala do ankety. V podstate som nad ňou premýšľala aj cez týždeň al nič ma nenapadlo. Trochu ma začala chytať depka no nakoniec sa to podarilo. Dokonca som mala aj dve varianty a vybrala som práve túto. Ako neviem či si ešte pamatáte divadelnú hru Coriolanus od Williama Shakespearea v ktorej Tom práve stvárnil Coriolanusa. Niekoľko krát som ju na blogu spomenula. Predstavenia sa hrávali v roku 2013. Pred prvým predstavením sa nafotili práve tieto fotogrfie ktoré bolo možno vidieť na propagačných materiáloch (napr. plagáty). Fotografom tohto shootu je Spencer Murphy. Ako ani neviem prečo som po nich nesiahla skor, asi nebol ich pravý čas :DDDD. Podľa mńa tu Tom fakt pekne pracuje s mimikou tváte a vidieť na fotografiách, že je každa iná. Určite to zbada každý kto sa na ne zapozerá. Tak len dúfam, že si jednu vyberiete a zahlasujete :).

Komentáre

Obľúbené príspevky