Harold Pinter Gala


Čaves, mno tak tento týždeň bol naozaj krásny, pravda, aj keď som bola cez deň v práci tak som bola rada, že je vonku tak pekne. Aj keď som si to nemohla poriadne užiť, aj vďaka tomu som mala skvelu náladu a neskazila mi ju ani práca :DDDD. Mno ako zima poriadne nezačala ale bola by som rada keby už bolo po nej aj napriek tomu, že budú Vianoce :DDDD. Som tiež rada, že sa to okolo Toma trochu hýbe a budem mať čo pridávať bez toho aby som si lámala hlavu :DDD. Lebo to nie je posledná udalosť na ktorej sa ukázal. No, a ako som spomínala v posledom článku Tom sa zúčastnil sa na akcii, after party Happy 'Birthday, Harold'. Charitatívny galavečer, ktorý oslavuje život a prácu Harolda Pintera a Pinter At The Pinter. Konalo sa to 10. októbra v Londýne. Vyzeral ako vždy dobre a elegantne, klasika na ktorej sa nedalo nič pokaziť. Okrem Toma sa tam objavilo mnoho osobností. Do galérie som pridala niekoľko fotografií na ktorých sú zachitené aj Tomom. Napríklad ako Jeremy Irons, Jade Anouka, Kate O'Flynn, Claire Mills, Zawe Ashton, Indira Varma, Sinead Cusack a Lady Antonia Fraser. V celom článku sa nachádza aj jedno video s rozhovorom po fotení kde Tom povie niekoľko pekných slov na Haroldovu osobu. Nemusíte sa báť, je to len pár sekúnd a po ňom nasleduju ďalší.

(photos 17)


Komentáre

Obľúbené príspevky