POTM: November

Čaves, ako sa máte ? Ja teda dosť dobre lebo u nás je naozaj pekné počasie, mno pravdupovediac už asi tak posledné tri dni. Mám z toho obrovskú radosť aj keď to dlho nepotrvá a z toho som fakt smutná. Niekto mi vravel, že táto zima ma byť teplá, čo zrejme znamená, že to opať bude bez snehu. No určite bude poriadne mrznúť aj napriek tomu. Vďaka počasiu sa mi zdvihla nálada a tak som si trochu spravila poriadok s blogom a poupratovala si v affkach. Nebojte, len som povyhadzovala tie ktoré nie sú už aktívne :) alebo sa fakt dlhodobo nezdržiavajú na svojom blogu. Čo je fakt niekedy škoda keď je blog ktorý ma fakt dosť zaujíma, alebo to rýchlo skončia. Niekedy sa len tak flákam a aj by som mala chuť si pridať nový blog o osobe ktora ma zaujíma ale príde sklamanie. Buď neexistuje alebo je neaktívny. Mno tak keď ma niekto záujem smelo sa hláste :DDD. To nie je nátlak len pozvanie :DDDD. Tiež som sa konečne dokopala k tomu aby som pridala aj ja anketu na fotku mesiaca. Ako som už spomínala v predošlom článku ak si to ešte pamatáte. Vytvorila som si viac možností ktoré budem mocť pridať pokiaľ sa neobjaví niečo schopné a nové na POTM. Takže dovtedy si bude užívať mix fotiek z roznych shootov ktoré som ešte nepridala a bola by to niekedy aj škoda. V podstate mám postatané na niekoľko mesiacov dopredu keď to tak zoberiem lebo teraz mám mnoho možností :DDDD. Aktuálna fotografia na tento mesiac ktorú ste si vyhlasovali je už umiestnená v menu.

Komentáre

Obľúbené príspevky