POTM: December

Čaves, tak tentoraz som sa s anketou vytasila načas a to len preto, že som mala trochu času a spravila som si ju už skor. To len preto, že ako som vám už spomínala tak som si navyberala niekoľko fotiek z ktorých si takto krásne kombinujem :DDDD. Tak takto to bude asi vyzerať dlhšie lebo Tom nič nového nenafotil a začína ma to trochu štvať. Nie len preto, že neviem čo pridať ale mi to trochu aj chýba :((. Mno takže ako sa pochlapil s tými akciami ktoré v poslednom čase navštívil tak by to mal napraviť aj tuto. Fakt rada by som si pozrela niečo nové :DDDD. Tentoraz som vybrala z mojej nahromadenej kvopky tieto fotografie, tak dúfam, že sa budu páči aj vám a vyberiete si niektorú z nich :). Jednoznačne by bola škoda keby som ich nepridala len preto, že anketa nie je zostavená z jedného shootu. Sú naozaj podarené a veľmi pekné, teda aspoň podľa mňa určite :D. A aj keď som sa vyššie sťažovala na to, že sa neobjavuje nič nové aspoň sa vytvoril priestor pre tieto :).

Komentáre

Obľúbené príspevky