Tom Hiddleston: BETRAYAL by Harold Pinter

Čaves, mám pre vás skvelú novinku, Tom si nabrnkol nový projekt. Na začiatku minulého mesiaca som písala, že sa Tom zúčastnil na akcii, after party Happy 'Birthday, Harold'. Charitatívny galavečer, ktorý oslavuje život a prácu Harolda Pintera. Ono to nebolo len tak a máme tu nový projekt. Je to divadelná hra takže mi z toho veľa mať nebudeme. Ale aj napriek tomu mám z toho radosť.

Bolo potvdené, že predstavenie bude prebiehať od 5. marca 2019. Predstavenie bude striktne obmedzené na dobu 12 týždňov v Harold Pinter Theatre. Na starosti to bude mať režisér Jamie Lloyd. Takže Tom si tak bude môcť zahrať v jednom z najlepších diel od slávneho dramatika. Konkrétke to bude Betrayal (zrada) ktorá bude súčasťou Pinter at the Pinter sezóny. Takže to nebude len jedna hra ale viacere a preto to bude mať tak obnedzený čas. Prvý krát sa táto hra objavila 15. novembra 1978 v National Theatre, takže je to pekných 40 rokov od premiéry. Hra zachytáva schému sedemročnej romantiky v opačnom chronologickom poradí. Hlavne úlohy si v nej zahrali Penelope Wilton a Michael Gambon. Tom sa k tomu aj vyjadril a to konkrétne slovami: "Zrada je majstrovské dielo." Je úžasne a som veľmi rád, že ma Jamie Lloyd požiadal, aby som bol súčasťou Pinter at the Pinter ." Na svojom twitteri pridal jedno krátke video ktoré si možete pozrieť pod článkom.

Vo videu možeme vidieť Toma ktorý ma na sebe oblek bez kravaty, prechádzať cez to, čo sa zdá byť slávny graffiti pokrytý tunel pozdĺž Leake Street v Londýne. Pomaly prechádza okolo niekoľkých odpadkových košov a zastaví. Potom sa mierne pozerá do kamery. Na záver vyskočí slovo "Betrayal"

Komentáre

Obľúbené príspevky