British Film Institute


Čaves, Ako sa máte ? Ja som teda mala taký asi všelijaký týždeň a som rada, že skončil. Aj keď už zajtra sa ten blázinec začína odznova. Akurát na jeho konci v piatok ma tak neskutočne naštvala jedna zákaznička, že som myslela, že ju pošlem do ... Mala málo cez tridsať a prišla si k pokladni zaplatiť obrus. Pozrela na mňa a povýšeneckým tónom mi odvrkla aby na bločku bolo napísané, že je to obrus. Ja som si pomyslela, že ako čo iné by tam malo asi tak písať keď nie obrus. Mala som jej chuť odvrknúť, že nie bude tam písať blbka za 4.90€. V dnešnej dobe asi ľudia v sebe nemajú ani kútok taktu a slušnosti. Ako stačilo sa milo spýtať, zrejme to podtrebovala niekde dať do odpisu. No to by ju zrejme asi zabyio keby bola milšia. Keď sa to vezme nebolo to nič extra strašné ale keď vam príde po celom šialenom týždni taká krava a povie vám toto ? Mala som dosť, proste ma to už dožralo. Ako ja stále hovorím, že počas Vianoc výchádzajú tie najvačie hovada :DDDD. Do toho ešte to počasie, včera nám poriane snežilo, ale bol to mokrý sneh takže sa ani neudržal. No a dnes nám už poriadne prší :(, takže aj to je naprd :DDDD.

Mno ale už dosť kecov, bola aj svetlejšia chvíľa a to, že sa naš chlapák objavil na ďalšej akcii. Toma cvakli počas oficiálnej návštevy 40. výročia British Film Institute 6. decembra v Londýne. Spoločnosť BFI má dôležitú zbierku viktoriánskych filmov, ktoré obnovila a digitalizovala a bude sa v budúcom roku sprístupňovať bezplatne online a je domovom archívov filmov, filmových scenárov, plagátov a ďalších materiálov, ktoré sú stredobodom histórie britskej kinematografie. Objavil sa tam aj Prince Charles ktorý je toho patronom a zveril sa, že sa mu vždy páčil film Pink Panther v hlavnej úlohe s Peterom Sellersom. Ktorý je v zbierke zahrnutý tiež a tak si mohol prezrieť zachovalé materiáli ako scenár, fotografie a plagáty. Ako možete vidieť na fotografiách tak si Tom pokecal aj so samotným Princom Charlesom a tem mu povedal, že sa tešil zo seriálu The Night Manager :). Tak to je paráda, že ? Tom musel mať obrovskú radosť, ja by som napríklad nevedela čo zo sebou keby, že mi niečo také povie samotný princ :DDDD. Vidieť na nich tiež, že sa dosť dobre zabávali. Tom v jednom rozhovore povedal aj niekolko vemi pekných slov ako: "Dôvod, prečo verím v BFI, je to, že verím vo filmy ako umeleckú formu. BFI zachoval výtlačky skorých filmových prác, ktoré umožnili, aby sa umelecká forma stala tým, čo sa stalo, svetlo, zvuk, pohyb, a bez toho by sme ho stratili." A mnoho ďalších ktoré ale nebudem písať. Toto sa mi z toho zapáčilo najviac :DDD.Vidieť, že ten chlap to proste miluje :DDDD. A ako vždy vyzeral pekne a elegantne nahodený. Vlasy a bradu asi ešte nemieni dať tak skoro dole :DDDD.

47507607_1917907221637977_6340544083169116160_n.jpg 47572940_1917907898304576_4418642068994260992_n.jpg 47578329_1917907351637964_222033097485451264_n.jpg 47688558_1917907328304633_5763119802197475328_n.jpg
(photos 4)

Komentáre

Obľúbené príspevky