POTM: Január

Čaves, mno tak ako som už písala tak som bola v meste a tak som trochu nakupovala a so sesterkou som si posedela v kaviarni. Bolo to naozaj super po tak dlhom čase keď som nikde nebola. Aj keď bolo teda hnusné počasie, mix snehu a dažďa, na jednom chodnílu s tými veľkými kocmami som si "krásne" ošpliechala poriadný kus nohavice na jedenej nohe. Jednoducho som nedávala poroz a kocka bola uvoľnená a v nej malá kaluž a ako som na ňu stúpila tak boom :DDDD a bolo to na mne, ale dalo sa to. No najviac radosť mám z toho, že som si asi po dvoch mesiacoch kúpila nové knihy do zbierky. Potešila som sa najme knihám Dracula od Stokera a Parfúmu od Suskinda ktoré som našla v antikvariáte. Tiež som ďabla po knihe Smrteľné stroje podľa ktorej má niekedy na začiatku decembra premiéru aj film. Ako neviem či to robievate aj vy ale ja si vždy prečítam knihu a pozriem aj film podľa ktorej to bolo sfilmované. Je to moja poriadna úchylka :DDD. Som proste zvedavá :DDD. Potom to je dvojka a trojka série Trón zo skla od Sarah Maas. Zamilovala som si ju hneď, hoc to nie je dielo na priveľke rozmýšľanie, obsah nie je žiadna veda, veľmi som sa pri nej pobavila, také odľahčenie po práci :DDDD. Nakoniec od Browna Anjeli a démoni, ako videla som už film ale knihu si proste prečítať musím tiež. Ono sa niekedy človek dostane k filmu skor ako ku knihe :DDD. Dnes som vám sľúbila aj anketu na ďalší mesiac a tak je to tu. Opať som pridala fotografie zo svojho vybraného mixu na pridávanie. Extra to nekombinujem, ako mi to príde pod ruku. Takže smelo do toho a hlasujeme ?! :DDD. Fotku na tento mesiac už nájdete v menu. Mno a to je všetko, nebudem to už dlhšie obkecávať keď som mala dlhý výlev na začiatku :DDD.

Komentáre

Obľúbené príspevky