Tom out in London


Čaves, po dlhšej dobe som sa konečne dokopala pridať na blog článok. Tak, ako som to predpokladala tak sa aj stalo. Spomínala som tu, že budem mať dosť perný týždeň a neviem ako to budme stíhať s pridávaním článkov. Tak sa aj stalo. Vaše blogy som ešte ako tak zvládka, ale na moj sa mi proste už nechelo. Dobré na tom je, že sa počas toho nič zaujímavé neobjavilo, takže som aj trochu rada lebo ma to potom veľmi netrápilo, že som to nepridala :DDDDD. Ako tak pozerám z okna tak som dosť sklamaná z počasia a čo vonku vlastne vidím. Keď nám nasnežilo dúfala som, že to vydrží aspoň na tie Vianoce a bude trochu snehu. No to sa nestalo. Vonku je poriadne zamračené, neskutočne fúfa a k tomu pada dášť. Fakt som dúfala keď tak krásne snežilo, že to výjde, nestalo sa. Ale s tým sa budem asi musieť zmieriť, asi to už nebude ako kedysi s tým čo sa dnes všetko deje a to nie len s ľudmi ale aj s celým svetom. Mno ale dosť výlevov, to čo sa objavilo ako ste si už určite všímli sú paparazzi fotografie. Na fotkách je Tom oblečený vo svojom bežeckom mundúre ktorý teraz nosieva. Po jeho boku jeho verný miláčik Bobby, aby zrejme zabil dve muchy jednou ranou :DDD. Ale nie, určite si to užíva aj chlpáčik :). Konkrétne je to fotené 20. decembra v Londýne, kde inde :DDDD.

(photos 9)

Mno a tiež vám prajem krásne Vianoce aj napriek tomu ako to vonku vyzerá, ono to nie je všetko len o tom počasí. Hoci by to tej atmosfére asi pomohlo :DDD. Aby ste si oddýchli či je to už od práce alebo od školy. Užite si či už tú pohodu, darčeky, jedlo alebo len tie filmy (na ktoré sa teším aj ja, len dúfam, že sa k nim aj dostanem :DDD). Ja si najviac užijem to, že budem mať pokoj od práce aspoň na tie tri dni a pohom šup naspať do kolotoča :DDDD. Bolo by skvelé keby ma prekvapili aj nejakým darčekom ktorý som si nevibrala :DDDD. To by bolo tiež skvelé. Tiež prajem aj vám aby ste boli milo prekvapený, hlavne milo prekvapený. A keď už nie tak si aspoň určite užijete to čo ste si vybrali sami :DDDD. Keď to príde niekomu blbé, že som to takto všetko šupla do jedného článku tak sa ospravedlňujem. Ale proste sa mi nechcelo písať dva články. Nakoniec som pridala ešte jednu animáciu ktorá sa mi neskutočne zapáčila. Trochu to vyjadruje aj moje pocity na vianocné obdobie :DDDD. Niekedy toho mám už plné zuby, mno na druhej strane sa na nich aj tak stále trochu teším. Ale posleden dva týždne by som jednoznače vyjadrila touto animáciou :DDDD. Takže ešte raz vám prajem krásne Vianoce :)

Komentáre

Obľúbené príspevky