Happy B-day Tooom

Čaves, ako ste sa dnes mali ? Ja som rada, že je konečne sobota lebo to končí moj pracovný týždeň. Podľa názvu ste určite uhádli o aký článok sa bude dnes jednať. Nie žeby som na to zabudla, myslela som na to už celý týždeň. No keď som prišla z práce tak som bola tak lenívá sa dostať k notebooku a kašľala som na to tak trochu. Takže preto sa tento článok objavuje až teraz večer.

Dnes nám slaví náš sladký Tom svoje 38. narodeniny (kto by to bol povedal :DDDD). Za tie ročky ktoré ho poznáme mu niekoľko vrások pribudlo, ale len nepatrne. Napriek tomu vyzrá dobre. Hoc to teraz až tak nevyzerá keď si nechal nárasť tie vlasy a bradu :DDDD. Pravda, to mu trochu pridáva ale mne to nevadí :D. Tento rok bol jednoznačne pokojnejší a kľudnejší ako boli tie predošlé. To nepočítam len filmy, lebo tých bolo asi tak rovnako ako posledné dva roky. Ale celkovo sa nám Tom schovával a zaliezol si pod kameň. Nič prevratného sa až tak nestalo a bolo to celkom pokojné obdobie. A to som v minulom článku o narodeninách písala, že to nebolo plodné, ale to som nevedela čo sa bude diať tento rok :DDDD. Rušno bolo na začiatku roka keď propagoval filmy Early Man a Avengers: Infinity War. Chodieval na rozne oficiálne akcie, dobročínné akcie a niekoľko rozhovorov. Aj to obmedzene.

Teraz budem trochu sebecká a prajem mu aby si našiel mnoho nových projektov a bolo ho viac vidieť :DDDD. Pravdaže mu prajem všetko najlepšie k narodeninám, veľa zdravia a šťatia. A ako vždy, aby sa mu darilo v práci a konečne aj v osobnom živote. To by som mu priala najviac. A jednoznačne nech ostane taký ako je, usmievavý, zábavný a milý. Lebo takto je skvelý a určite by som to nemenila, nič :).

Komentáre

Obľúbené príspevky