POTM: Marec

Čaves, dnes je u nás bolo náramne pekné počasie z čoho mám obrovskú radosť. Posledné dni to vyzeralo naozaj veľmi zle, bolo zatiahnuté a do toho ešte pršalo. Čo bolo asi najhoršie do toho ešte fúkal vietor, tak si to asi viete predstaviť.
Tiež som sa chcela zmieniť, že som videla film Smrteľné stoje. Neviem či si ešte pamatáte ale písala som tu už dávnejšie, že som si kúpila knižnú predlohu tohto filmu. Má rovnaký názov a autorom je Philip Reeve. Najprv som si prečítala pravdaže knihu a až dnes som sa dostala k filmu. Musím povedať, že som bola sklamaná. A nezachránil to ani rozkošný Robert Sheehan (seriál Misfits, filmy ako Geostorm, Mute) ktorý si tam strihol hlavnú mužskú úlohu. Veľa veci sa tam dialo inak a postavy vyzerali tiež inak ako boli opísané v knihe. Podľa mňa to bolo naozaj škoda lebo v knihe sa mi to páčilo a práve na to som bola zvedavá, na ich spracovanie vo filme. Ale nestalo sa tak. No najviac predsa len na toho diabolského vlka ktorý stále chodieval za Katherine ako jej domáci maznáčik. No toho tam ani nezakomponovali :(((((.

Mno teraz už ku ankete. Opať sa stalo, že som ju nepridala na čas, ale nie je to strašné meškanie. Ako ste si už museli zvyknúť pridala som tu mix náhodných fotografií Toma ktoré som ešte nepoužila. Najhoršie je na tom ešte to, že aj tie mi pomali ale iste dochádzajú a budem musieť konečne pohnúť mozočkom a niečo vymyslieť :DDDD. Zatiaľ mám ešte tak dva alebo tri mesiaca k dobru, potom ma asi porazí keď niečo nové nenafotí :( :D.

Komentáre

Obľúbené príspevky