POTM: Apríl

Čaves, ako poviem, že počasíčko je teda dosť na prd lebo vonku poriande fúka a ani sa mi nechce z domu :DDD. Som normálne rada, že nikam nemusím ísť. Fuj, strašná zima. Tak konečne som pridala aj anketu na fotku mesiaca. Priznám sa, že som ju mala priravenú už skor ale ako si som ju stále odsúvala. Hovorila som si, že to spavým potom a potom, až nakoniec som ju pridala až dnes. Chcela som ju pridať už v piatok ale to sa sestra rozhodla osláviť svoje narodeniny, tak z toho nebolo nič. Tak potom v sobotu, to som prišla z práce ale totálne sa mi nič nechcelo. Pozerala som filmy a flákala sa. Fuj, fuj, búcham si po ruke :DDDD. No anketa je konečne tu a smelo možete hlasovať :D. Mno ako ste si tu už zvykli tak tu máme opať mix fotografií ktoré som povyberala z rozných photoshootou ktoré Tom nafotil. Ako nie je to žiadna sláva a asi sa začnem modliť každý deň aby už sa konečne rozkolísal a nafotil nový shoot. Lebo inak z doho dostanem depku a neviem čo sa potom bude diať :DDDD.

Komentáre

Obľúbené príspevky