Centrum - Photo


Čaves, ako už mám toho plné zuby. Ta zima má už poriadne štve. Už sme doma prestali kúriť a je u nás ako v mrazničke :DDD. A keď idem do postele tak to je ako za trest ako je v nej zima :DDD. Ale teraz z trochu z veselejšieho súdka. Tiež som trochu z nudy začala pozerať nový seriál. Volá sa What we do in the shadows. A zapáčil sa mi tak, že som si pozrela všetky časti čo sa dali pozrieť. Režisérom je Taika Waititi ktorý natočil aj film Thor: Ragnarok. A keď ste videli tento film a sem tam prečítali články ktoré som pridala, viete, že režisér je na poriadne šialenosti. Pri Thorovi sa musel držať trochu pri zemi. Tak si môžete predstaviť aké je toto šialenosť. Seriál je zameraný na upírov ktorí sa snažia začleniť do moderného, bežného života. Pritom ich natáča jeden štáb a robí z toho dokument. Nepovedala by som, že to je prekaždého. Ale ja som si to zamilovala :).

Ja viem, trochu som sa rozkecala, ale to len preto lebo sa okolo Toma nič nedeje. Jediné čo sa objavilo bola táto fotografia. Trochu som si ju aj šetrila na horšie časy. Mno a tie na tomto blogu dosť pretrvávajú. Chcela som to trochu obmeniť a nepridávať fotky len s fanúšikmi ktoré sa objavujú po predstaveniach. Ak si ešte pamätáte tak Tom prednedávnom natočil reklamu pre vitamínoný doplnok Centrum. Nebola som z nej extra nadšená. Vyzerala trochu kostrbato a tak umelo. Konkrétne je to pre čínsky trh. O niekoľko dní na to sa objavila aj táto fotografia na ktorej je sediaci Tom a v ruke drží práve tento výrobok. Tak sa aspoň takto trochu pokochajte na Toma :D.

58444934_2110843899010974_389393271337517056_n.jpg
(photo 1)

Komentáre

Obľúbené príspevky