POTM: Jún

Čaves, tak dnes som si konečne pozrela tretiu časť GoT kde sa mala odohrať tá epická bitka. Nemala som šancu sa k nej dostať skor. Nevedela som sa dočka už keď bol pondelok a dalo sa to pozrieť. Štvalo ma, že na to budem mať čas až dnes keď je voľno. Ja som bola nad mieru spokojná. Takú dlhú bitku som nevidela ani nepamatám. Ako nevidela som všetky lebo to nie je možné a trúfam si povedať, že asi žiadna netrvala tak dlho. Bol to masaket v každom slova zmysle. Napatá som bola od začiatku až do konca a stále som si opakovala, že to predsa nemožu zvládnuť :DDD. Malo to pekné gradovanie a vždy sa tam niečo dialo, či už na bojisku alebo emocionálne situácie. Zomrelo tam naozaj mnoho postáv, povedala by som, že ich nemuselo byť až toľko. Zrejme to malo byť aj na efekt, ale nemuselo ich byť tak mnoho trochu nezmyselne obetovaných. Revala som na nich aby utekali za hradbi ale oni ma necheli počúvať :DDDD. Z niektorých situácii mi bolo nazaj aj do plaču, k tomu sa priznám. Najviac ma zasiahlo a pozor toto je spoiler keby niekto ešte túto čas nevidel. Bola to smrť mladučkej lady Lyanna Mormont. Hoc v seriáli nebola často ale ja som si ju zamilovala hneď. Na to, že mala trinásť a stala sa hlavou domu Mormont bola nesmierne rozumná, uvedomelá a múdra. Na svoj vek vedela byť rázna a stáť si za svojim. Jej smrť na druhej strane bola primeraná jej charakteru, malá veľká lady Mormont :). Keď sa už blízil koniec tak som si pomyslela, že by bolo skvelé keby ho zabila určitá osoba. Na moje prekvapenie sa to tak aj stalo :DDDD. Takže to ma potešilo a spravilo mi to aj trochu lepšiu náladu.

Ale už s tým prestanem lebo by som toho zrejme prezradila viac a to by asi nebolo pekné. No Lyanna je taka mala výnimka, predsa len to nie je postava ktorá by zvrátila dej, tak som si to dovolila :DDD. Narade po mojom malom výleve srdca ohľadom seriálu je anketa na fotku mesiaca. Trochu som musela potrápiť hlavičku aby som vybrala fotografie. Nakonie to padlo na fotky z akcie The Olivier Awards ktorých sa Tom účastnil 7. apríla. Nič lepšie ma proste nenapadlo a nechcelo sa mi nad tým stráviť dlhu chvíľu. Možete tu vidieť dve fotogafie na ktorých je Tom sám. Na jednej je so svojim divadelným kolegom Charliem Coxom. Mno a na poslednej je opať s Charliem a tiež aj s jeho divadelnou kolegyňou Zawe Ashton. Snažila som sa tiež násť fotku na ktorej by bol Tom len so Zawe ale to sa mi akosi nepodarilo. Trochu som z toho bola aj prekvapená, ale čo už. Myslím, že aj z tohto tu sa niečo dá vybrať, tak dúfam, že vám niektorá padne do oka a zahlasujete.

Komentáre

Obľúbené príspevky