Tom Hiddleston FanArt 02

Čaves, tak stále to je vonku na prd. Stále sa to nelepší a skoro stále len prší. Dnes okolo piatej v práci som sa kukla von oknom a potešila som sa, že vyšlo slnko. Mala som radosť, že keď skončím tak budem ísť po slniečku. Ale tešila som sa predčasne lebo keď som vyšla tak sa to zmenilo. K tomu začalo aj pofukovať, už som len čakala kedy sa rozprší. Nato ešte meškal bus na ktorý som čakala pol hodinu :DDD. Proste perfektné.

Mno a čo sa týka Toma tak sa nič nové neobjavilio a nezmenilo. Aj naďalej pokračuje v predstavení Betrayal. Takže sú to stále len fotografie s fanúšikmi ktoré sú síce super, ale chcelo by to niečo poriadne. Dnes vám sem pridávam niečo odo mňa. Je to fanart ako inak Toma. Pôvodne som ho tu nezamýšľala dávať. No keď vidím aké je to tu biedne tak padlo rozhodnutie a pridala som to. Neviem či poznávate z ktorého filmu pochádza táto fotografia. Chvíľočka na lovenie v pamäti.... Správne je to z filmu High -Rise :DDD. Myslela som na to už od vtedy keď film vyšiel a objavila sa táto fotka. Neustále mi to ležalo v hlave. Len keby na to bolo viac času, no nakoniec som sa do toho dokopala. Zamilovala som si ju a proste raz musel prísť čas keď to aj zrealizujem :DDD. Trochu som sa aj musela natrápiť lebo som už dlho nakreslila a ešte mene farbičkami. No a dopadlo to ako to dopadlo :DDD.

Komentáre

Obľúbené príspevky