BAFTA Shanghai Tom Hiddleston Interview

Čaves, konečne sa nám Tom trochu, ale fakt len trochu rozhýbal a niekde sa nám ukázal, dôkazom je predošlý článok. V ňom som spomínala, že Tom odcestoval do Číny a to ako ambasádor pre BAFTA "Breakthrough" China. Účastnil sa tam konferencie, rozhovorov, večera pre túto udalosť. Tiež sa zúčastnil aj Medzinárodného filmového festivalu v Šanghaji. Mno a ako som písala, ďalší článok mal byť práve o tom. Ale plány sa trochu zmenili a tak pridávam miesto toho video. Poviem vám, že sa mi nechceli nahrávať fotky do galérie. Namiesto toho som pridala toto video s rozhovorom ktoré som mala pripravené na neskôr. Prišla mi to ako rýchlejšia možnosť a aby to tu nestálo :DDD. Momentálne som ponorená do čítania knižky Veža na úsvite od Sarah J. Maas. Konkrétne je to šiesta časť zo série Trón zo skla. Jednoducho som si ju zamilovala a neviem prestať. Čo má trochu samotnú prekvapilo lebo prvá časť bola taká vlažná. Nakoniec som jej dala šancu a kúpila si ďalšiu. Dokonca by som si to vedela predstaviť aj ako seriál. Brala by som to všetkými desiatimi :DDD. Toto mi teraz zaberá všetok čas po práci :DDD. No sľubujem, že nasledujúci článok bude o tom. Ale poďme k rozhovoru. Je to dlhý rozhovor, niečo málo cez štyridsať minút. Rozoberajú sa tam rôzne témy, napríklad ako sa mu páči v Šanghaji, spomínanú organizáciu. Hranie Toma v Shakespearovských hrách a divadle, ale aj o filmoch, potom prídu na rad otázky od fanúšikov. Tom tam spomenul aj pripravovanú sériu o Lokim ale nechcel nič prezradiť Prida som ho pre zaujímavosť a keby ste mali chuť.

Komentáre

Obľúbené príspevky