Betrayal: Fan Photos


Čaves, Musím povedať, že tento týždeň mi dal poriadne zabrať. A to nie žeby som sa nejako v práci išla pretrhnúť. To vďaka tomu teplu to bolo naozaj na nevydržanie a v piatok som toho mala fakt už dosť. Aj napriek tomu, že je tam "klíma" to bolo fakt prd platné. K tomu ma už od pondelka a to doslova kažný deň nasieral nejaký človek. Aspoň jeden. Normálne si čoraz viac kladiem otázku či sú ľudia fakt rok od roka blbší, netaktný a proste niekedy až hnusné hovada. Nechápem čo sa vlastne s nimi deje. Vlaste sa prestávam čudovať, že to s nami ide všetko dole kopečkom. No teraz keď toto píšem tak vonku poriadne leje a k tomu sa blýska a poriadne hrmí. Takže je to fakt skvelé :DDDD.

Mno ale ani na blogu to nie je žiadna sláva. Tak opať je to tu ako uhorkova sezóna. Jednoznačne mi zdvihli náladu nové infotmácie ktoré sa týkajú pripravovaného seriálu o Lokim. A verím tomu, že nie som v tom sama. Neviem sa toho dočkať, najviac ma pravdaže potešilo to, že sa tam Tom objaví a nebude len rozpávač príbehu. To by ma asi zabilo :DDD. Takže dúfam, že sa toho čoskoro bude objavovať omnoho viac. Mno aby som neklamala, že sa mič neobjavuje. Objavuje. Na nete nájdete tonu, ale fakt tonu fotografií s fanúšikmi ktoré sú fotené po predstavení. Ale to som vám tu nechcela pridávať. Ako si možete pozrieť aj tieto fotky sú od fanúšikov, ale trochu iné. Je to vidieť aj podľa toho, že nie sú kvalitné. Sú to fotky z predstavenia kde sa niektorým podarilo cvaknúť niekoľko momentiek. Je to tošičku malá zmena oproti tomu čo tu bolo doteraz. Preto som ich nahrala do galérie a možete si ich teraz prezrieť. Na fotografiách možete vidieť všetkych troch zachytených v určitých momentoch počas predstavenia.

(photos 5)

Komentáre

Obľúbené príspevky