POTM: Júl

Čaves, tak dnes tu pre vás mám pripravenú anketu na fotku mesiaca. Kupodivu sa mi to opäť podarilo pridať včas :DDD. Aj napriek tomu, že som tieto fotografie vyberala len dnes. To je na mňa fakt dosť velký výkon, podotíkam sama :DDD. Počas hľadania vhodných fotografií do ankety som rozmýšľala či je to šťastie alebo utrpenie. Ako ste si už zvykli na moje sťažovanie na to, že sa tu nič nové neobjavuje okrem fotiek s fanúšíkmi. Toto by bola opäť konečne malá zmena. Mno problém bol aj ten, že som ani netušila čo vlastne pridať. Chcela som sa teda kuknúť na nejaký shoot a až vtedy udrelo do očí, že Tom nenafotil nový shoot už takmer rok a pol :OOOOO. To ma tak trochu zaskočilo a už by s tým mal niečo robiť :DDD. Nakoniec rozhodnutie padlo áno na fotky ktoré v poslednej dobe máte až cez hlavu. Jop aj tuto vám ich natlačím aby toho nebolo náhodou málo :DDD. Fakt som sa snažila vyhľadať fotky ktoré by boli v dobrej kvalite. Myslím, že sa mi to aj podarilo. Ako vidíte je na nich Tom sám, odfotený práve fanúšikmi po predstavení hry Betrayal. Pridala som tie lebo mi prišli zábavné a vtipné. Neviem ako vám, dúfam, že aspoň jedná z nich sa bude páči a aj poteší, lebo mňa všetky :DDD.

Komentáre

Obľúbené príspevky