Comic-Con definoval, akého Lokiho v sérii stretneme


Čaves, tak konečne sa vám opať hlásim. Poviem, že som nemala chuť ani chodiť na net. V robote som teraz celý týždeň bola takmer sama a mám toho plné zuby. Jedna kolegyňa odišla (poriadne s nami vypiekla) a druhá ma dovolenku :(. Mám nesmiernú radosť, že už len zajtra a budem mať pokoj. V predošlom článku som písala, že podrobnejšie informácie o seriále s Lokim dodám neskor. Tak tuto to máte. Nie je toho veľa, ale aspoň niečo. A ešte na úvodnej fotke je logo ktoré ste mohli vidieť aj vo videu :).

Ďalšia minisérie pre službu Disney +, ktorú Marvel predstavil na Comic-Cone, je Loki. Na obrazovky dorazí na jar 2021 a na paneli ho predstavili šéf Marvelu Kevin Feige a predstaviteľ hlavnej úlohy Tom Hiddleston. Ako je možné, že dostaneme sériu s Lokim, keď sme videli Thorovho brata v Infinity War zomrieť ? Comicconová prezentácie potvrdila, že protagonistom seriálu bude Loki, na ktorého narazili hrdinovia v Avengers: Endgame, keď sa vypravili do paralelnej reality do času bitky o New York.

Ako si iste pamätáte, pri pokuse o ukoristenie Cosmic Cube sa Loki vytrhol svojím veyniteľom, Cosmic Cube (teda schránku s Kameňom priestoru) schmatol a teleportoval sa preč. Nová séria nám povie, kam sa presne vydal a snáď aj viac priblíži, v akej realite sa vlastne Loki bude nachádzať a ako presne pravidlá multivesmíre v Marveli fungujú. Jednoznačné je to, že Lokiho osobnosť bola v závere prvých Avengers úplne iná, než keď obetoval život v boji s Thanos v Infinity War. Mali by sme teda čakať poriadneho grázla, na ktorého všetok pozitívny vývoj ešte len čaká.

Tom vyhlásil, že seriál je jednou z najzaujímavejších príležitosť. V minulosti bolo odhalené, že showrunnerom bude Michael Waldron a séria by sa mala sústrediť na to, ako Loki z diaľky ovplyvňuje pozemskej dejiny.


zdroj: fandimefilmu.cz

Komentáre

Obľúbené príspevky