POTM: August

Čaves, akurát keď nám dnes vyšiel deň voľa vďaka sviatku, tak sa pokazí počasie. Mno z rána to až tak zle nevyzeralo, bolo celkom pekne a aj teplo, že som šla až do tiena. Aj keď je sviatok a pracovať sa nemá aj tak sme šli do záhrady lebo už naozaj bolo potrebné povyťahovať burinu. Určite to dobre poznáte, že pracujúci človek má na také veci čas asi tak maximálne cez víken. Aj to nie vždy a potom sú tú tie sviatky. Aj keď niekto to dodržiava, že sa ničoho nedotke, u nás doma to tak nie je, je to povel na prácu :DDDD. Esteže sme začali pred obedom lebo teraz u nás poriadne leje a blíska sa. Myslela som si, že sa povyhrievam na slniečku. Takže je to fakt škoda.

Konečne som sa aj ja po niekolkých dňoch dostala k ankete. Napjrv som chcela pridať ten sľubovaný článok, takže anketa šla trochu bokom. Ale to určite nevadí. Moj zrak padol na fotografie z posledných dní, a bolo rozhodnuté. Ako určite dobre viete, Tom bol pred niekoľkými dňami v Číne, kde ako ambasádor prezentoval projekt BAFTA "Breakthrough" China na Medzinárodnom filmovom festivale v Šanghaji. Počas toho tam vzniklo mnoho pekných fotografií z ktorých som sa rozhodla vybrať štyri do ankety. Sú to momentky na ktorých sa mi Tom páčil asi najviac. Tiež som sa snažila vybrať fotky na ktorých je vo všetkých svojích outfitoch. Chvala Bohu, že tie jeho niektoré modely majú vzory, inak by to bola asi nuda :DDD.

Komentáre

Obľúbené príspevky