SIFF 2019 in Shanghai, China


Čaves, tak konečne som sa dostala aj k tomuto článku. Ako som vám už sľubovala v predošlom článku, ale fakt sa mi k tomu nechcelo. Mala som to v pláne už cez víkend, ale nestalo sa tak. Mala som na starosti íné veci, oslavovali sa u nás narodeniny. A tak druhý deň bol o čosi ťažší a tak som nerobila nič iné ako pozerala jednu časť za druhou seriálu Good Omens a Swamp Thing. Nerobila som vobec nič, proste čistá ignorácia. Vďaka Bohu som si vzala aj na ten deň voľno, tak to bolo v pohode :DDD. Človek sa proste musí niekedy odviazať :DDD. Mno a v nedeľu som sa piekla na slnku lebo bolo naozaj krásne a tiež nič nerobila.

Ako som už spomínala, Tom bol na niekoľko dní odcestovaný v Číne. Nebola to však dovolenka ale bol tam pracovne. V podstate už je Tom aj doma :DD. Bol tam prezentovať BAFTA "Breakthrough" China, a stal sa aj ambasádorom tejto organizácie. Všetko to bolo predstavené na Medzinárodnom filmovom festivale v Šanghaji. Konalo sa to 24. júna. Program identifikuje a vychováva nové talenty. Porota čínskych a britských odborníkov z priemyslu vyberie päť prielomových talentov z celej Číny, aby sa zúčastnili celoročného programu mentorstva a poradenstva. Ich mená budú oznámené na podujatí v Šanghaji v októbri. Víťazi potom poletia do Británie, aby sa predstavili britským tvorcom a podelili sa o svoje znalosti a skúsenosti s britskými rovesníkmi. Do galérie som pridala aj niekolko fotografií. Ako si možete všimnúť keď si otvoríte album je tam mix z fotenia a aj zo samotného pódia kde sa Tom ukázal. Takže to nemalo cenu rozdeľovať. Tom bol vyfešákovany ako vždy. Mal na sebe čierne kvádro a k tomu motýlik. Proste elegán :).

(photos 28)

Komentáre

Obľúbené príspevky