Tom Hiddleston to Star in Broadway Revival of ‘Betrayal’


Čaves, tak počasie sa nám teda poriadne pokazilo. Normálne som si dnes musela vziať bundu ako bolo chladno. To sa mi teda ale vôbec nepáči. Tiež som už prečítala knihu Veža na úsvite od Maas. Myslela som si, že má až tak nezaujme kvôli tomu, že tam nebudú tie podstatné postavy. No to bol omyl. Je to trochu odbočenie od toho príbehu a postáv ktoré sa tam objavovali. Ale stále tam šlo o to isté. Takže som s ňou spojokná a bavila ma tiež. Rovnaké napätie a zaujímavý príbeh.

Ale dosť už. Mám pre vás jednu malú novinku ktorá sa týka divadelnej hry Betrayal.

'Betrayal' - romantický trojuholník od Harolda Pintera v produkcii Jamieho Lloyda ukončila svoj maratón v Londýne a to úplne vypredaný.

Britský herec Tom Hiddleston, najznámejší ako zloduch Loki z Marvelovských superhdinských filmov, prichádza na Broadway, aby hral v oživení klasiky Harolda Pintera "Zrada". Show, ktorú režíroval Jamie Lloyd, mala v tomto roku úspešný maratón vo West Ende.

Kritik Matt Wolf z The New York Times, povedal, že produkcia "predstavuje výsledok pre všetkých zúčastnených a ukazuje, že Pinter v roku 1978 hrá v odhaľujúcom, dokonca radikálnom, novom svetle".

Lloyd, ho nazval "veľkým majstrovským dielom" Pintera a povedal, že to dávalo zmysel, aby sme sa na to pozreli aj desaťročie po jeho smrti.

V hre si tiež samozrejme zahrajú Zawe Ashton ("Velvet Buzzsaw") a Charlie Cox ("Daredevil").

Bude to štvrtá Broadway produkcia "Zrady", ktorú pôvodne hrala Roy Scheider, Raul Juliu a Blythe Danner. Najnovšie oživenie sa konalo v roku 2013 a hral ho pár, ktorý je ženatý v reálnom živote: Daniel Craig a Rachel Weisz.

17-týždňový maratón má začať predstavením 14. augusta a otvorením 5. septembra v divadle Bernarda B. Jacobsa. Vedúcim producentom je rovnomenná spoločnosť Lloyda, ktorú podporí Ambassador Theater Group.


zdroj: nytimes.com

Komentáre

Obľúbené príspevky