Betrayal: Broadway Trailer

Čaves, tak ja som minulý týždeň užila ešte to voľno ktoré mi ostávalo. Musím povedať, že mám radosť ako sa to počasie vyvinulo počas dovolenky. Aspoň niečo :DDD. Počas toho som stihla dopozerať seriál The Boys. Bolo to v pohode, ako nebola som z toho odviazaná ako som si myslela. Ale... Posledná časť má teda dostala, a skončili to tak, že to musím jednoznačne vidieť. Hlások niekde v hlave mi to proste našepkáva :DDD. Týmto má jednoznačne nalákali a rozhodne chcem vedieť čo sa bude diať ďalej. Konečne som si pozrela aj film John Wick. Ako bolo to tiež v pohode, na jednučku to rozhodne nemá. No boli tam pekné akčné scény, psíkovia ktoré mala Sofia aka Halle sa mi z toho páčili najviac. Ako to čo robili pekné nebolo, no aj tak ako ju poslúchali a čo všetko zvládli. Super :D.

Ale čo som vám tu chcela ukázať je nový trailer k hre Betrayal. Ako všetci dobre viete, že vďaka úspechu v Londýne sa hrá presunula na Broadway. Kde podľa fotiek ktoré som videla na internete prebieha rovnako úspešne. Keď prebiehala hra v Londýne bol natočený pred premiérou trailer. Mno a v New Yorku to nebolo inak, natočil sa ďalší. Čo som bola trochu prekvapená ale poradovala som sa tomu. Opäť je aspoň takto na niečo pozerať :D. Tak si ho juknite keď ste ho ešte nevideli :).

Komentáre

Obľúbené príspevky