POTM: September

Čaves, v práci som prežila opať ďalší týždeň takmer sama. Spomínala som vám to už v predošlom článku. Tento bol k tomu ešte náročnejší kvoli tomu, že mi prišiel tovar ktorý som musela spracovať do skladu v počítači a povykladať na svoj plac. Ale nie je to veru sranda lebo som popri tom musela aj blokovať tovar. Našťastie mi jedna kolegyňa pomohla, takže to šlo relatívne dobre. Nestihli sme všetko ale to nevadí, už by sa mala vrátiť tá moja, tak to dokončíme spolu. Držím si palečky aby sa to nezmenilo :DDDD. To by som už nedala :DDDD. Víkend prebehol v pohode. Celkovo som ho preflákala. Mala som dostatok času a pozrela si celý seriál Černobyl. Pri pozeraní nebola nuda, človek sa dozvedel mnoho informácii. Po dopozeraní som rozmýšľala ako človek može hlboko klesnúť alebo národ aby pred ostatnými vyzeral perfektne a dokonalo. Koľko ľudí musí pri tom zomrieť. Stále ma to vie neskutočne zaraziť. Proste naivita :DDDD.

Na anketu mesiaca som takmer zabudala :DDD. Aké prekvapenie :DDDD. Veľa na výber som toho nemala a tak som to chcela mať s krku. Siahla som teda po fotografiách ktoré sa objavili nedávno, a to z comic conu zo San Diega. Na nich možete vidieť Toma vo svojom obľúbenom svetri. Niekedy rozmýšľam, že som si mala vybrať asi nejakú herečku alebo speváčku. Tie striedajú oblečenie a vyfintia sa aj keby mali vyniesť len smeti :DDDD. Ale nie Toma by som ani aj tak nevymenila :DDD. Vybrala som aspoň podľa mňa niekoľko zaujímavých momentiek na ktorých ho cvakli. A stále sa modlím aby ma konečne vypočul a nafotil nový shoot :((((.


Komentáre

Obľúbené príspevky