POTM: Október

Čaves, ako teraz normálne na mňa padla debka. Prišla som z práce, sprcha, na to som si sadla do obývačky a začala jesť. Potom sa kuknem von oknom a tma. Bolo niečo pred ôsmou. Tak to na mňa doľahlo, že je koniec leta, dní sa už pomaličky skracujú a ide zima :D. A ani mi to extra neprišlo. Skončilo to dosť rýchlo, ani som si to veľmi neuvedomila. Aj napriek tomu, že bola aj dovolenka. Asi to bude tým, že toto leto nebolo ani leto.

Mno ale dosť už. Konečne som pridala anketu mesiaca. A ako ste si určite všimli, sú to fotografie z posledného shootu ktorý Tom nafotil pre The New York Times. Aj preto som s anketou trochu čakala lebo som chcela pridať najprv tie fotky. Objavilo sa ich pomerne dosť, takže je pravdepodobné, že ich použijem aj na ďalší mesiac. Keď sa nič iné neobjaví. Čo si nemyslím. Tentoraz som sa rozhodla použiť čiernobiele fotografie. No trochu ma štve, že som nemohla nájsť fotky bez tagu. Ale myslím, že to nevadí a neprekáža až tak strašne na fotke. Proste som ich musela pridať :DDD.

Komentáre

Obľúbené príspevky