POTM: November

Čaves, tak tentoraz som sa na anketu pripravila vopred. Ale aj tak som ju pridala až dnes :D. No to neznamená že to bolo ľahšie vyberanie. To nie. No našlo sa niekoľko možností z ktorých sa dalo. Tentoraz som sa rozhodla, že vyberiem štyri fotky z rôznych akcií na ktorých sa Tom v poslednej dobe ukázal. Môžete to kľudne brať aj ako anketu kde mu to svedčalo najviac. Mne osobne sa to neoplatí ako dievčatám ktoré majú blog o ženách. Tie sa s tým môžu vyhrať. Zase nevravím, že je na udalostiach Tom obliekaný monotónne. Ale predsa. Oblek je stále oblek. A v podstate vyzerá rovnako :D. Takže to tu trochu zneužijem takto :D. Prvá fotografia je z najnovšej akcie, a to z The American Theatre Wing Gala. Tú som zatiaľ nepridala ale aj to bude. Kde bol oblečený do jednej farby. Oblek, košeľa, kravata v tmavomodrej. Ktorá sa mne osobne páči, ako som už písala, a on v nej tiež :D. Druhá fotografia je z otváračky hry Betrayal, ktorá momentálne prebieha na Broadway. Tuto zvolil oblek s kockovaným vzorom, bielu košeľu a kravatu s malinkými, bielymi bodkami. Tretia fotografia je zase z otvaračky hry Sea Walk /A Life. Kde si vzal šedý oblek, kravatu s rovnakým vzorom a bledomodrú košeľu. Mno a posledná fotografia je najstaršia, vtedy sa Tom ukázal na Wimbledone, na mužskom finále. A tuto ho môžeme vidieť v modrom obleku, kravatou rovnakej farby s bodkami (asi ich má rád, lebo takéto nosieva často :D), a opäť bledomodrú košeľu. Tak ak sa vám tu z toho čo som vybrala niečo páči, smelo hlasováť.

Komentáre

Obľúbené príspevky