Betrayal Cast For Broadway.com


Čaves, viem, že som vám v predošlom článku sľubovala väčšiu aktivitu, no nestalo sa tak. Ozvala som sa na blogu až dnes. Už to fakt napravým :DDD. Poviem pravdu, až tak ma to netrápilo, lebo som videla tú aktivitu, veľa ľudí sa tu za týždeň až tak neobjavilo. Takže to tak trocha znižuje moju vinu :DDD. Konečne som si pozrela aj nového Jokera. Po dopozerani filmu nastali zmiešane pocity. Poviem pravdu, že som trošičku čakala asi viac. Ako celkovo sa mi film páčil. No asi to bolo na mňa trochu dlhe, natiahnuté. CHápem, že tam hlavne šlo o to zrodenie a o okolnosti ktoré k tomu viedli. No aj tak :DDD.

Ale dosť už. Tentoraz pre vám mám jedno video. Je to vlastne rozhovor pre Broadway.com. Vo videu pravdaže uvidíte Tom, Zawe Ashton a Charlieho Coxa. Hviezdy Betrayal, sa spoja a rozprávajú o vine, zrade a lepení na pódiu v klasike od Pintera. Video je krátke, takže nemusíte mať strach žeby ste ho nezvládli :DDD. Vo videu zaznie, že aj keď je v hre jedna ústredná záležitosť, existuje veľa zrad. Niekoľko z ních aj vymenujú, ako zjavná zrada manželstva a priateľstva sa pozreli na niektoré z menej zjavných zrad v hre: "zrada detí," hovorí Zawe a poznamenáva, že každý pár má dve deti. Potom Tom vtipkoval o nepísanej postave, zrade Judith ktorá je neviditeľnou manželkou Jerryho (Cox). Tom sa k hre tiež vyjadril: "Je to moderné majstrovské dielo," hovorí. "Je to hra o vzťahoch a intimite a o vzťahu troch veľmi zložitých ľudí - traja ľudia, ktorí sa navzájom milujú a navzájom si dôverujú, sa navzájom zrádzajú. Myslím si, že sú to veľmi ľudské veci, ktoré nie sú špecifické pre žiadnu éru. Ľudia boli takí v roku 1978 a ľudia boli takí v rokoch 1988, 1998 a tu sme v roku 2019. A myslím si, že veľmi špecifická analýza alebo prezentácia týchto troch komplexných vzťahov Pinterom je veľmi úprimná a veľmi odvážna a veľmi hlboká. " Tom vie tak krásne rozprávať o každom projekte na ktorom pracuje :DDD. Uvažujú, že jednou z možností prečo je táto hra tak obľúbená je to, že od divákov sa nevyžaduje žiadna osobná skúsenosť s neverou, aby bolo možné hlboko pocítiť ozveny prestavenia. Súhasím :DDD. Tiež je spomenuté ako na Zawe posobí to, že sú všetci traja neustále prítomní na scéne. Ako je roztrhnutá medzi dvoma mužmi, dvoma životmi. Mno a to je máličko z toho čo tam zaznelo.

Vo videu tiež možete vidieť aj to, že zrejme po rozhovore nafotila trojica aj shoot. Ukážky sú popreplietané s rozhovorom. Fotografom týchto fotiek je Emilio Madrid. Neviem či ich bude aj viac no momentálne sa objavili len štyri.

112332-13.jpg 112333-18.jpg 112335-12.jpg 73528641_10206354371896086_194060748580716544_n.jpg
(photos 4)


Komentáre

Obľúbené príspevky