POTM: December

Čaves, musím napísať, že mám takú maličkú radosť. A to preto, lebo sa konečne niečo objavilo. Nie je toho veľa a vačšinou to sú len fotografie. Momentálne sa to dá počítať ako malé Vianoce :DDD. Ale k tomu sa dostaneme neskor. Chcela som vás len trochu navnadiť, že to tu bude trochu rušnejšie :DDD. Ak sa to dá tak povedať. Najprv ale chcem pridať anketu mesiaca. Opať to sú fotografie od fotografa Devina Yalkina. Už som raz anketu od neho robila. Boli to však čiernobiele fotky. Mno a kedže sa nič poriadneho neobjavilo, tak som sa rozhodla, že tentoraz použijem farebné fotky. Viem, je na nich aj tag. Aj som čaka na niečo lepšie, no nič. Tak som na to kašľala a proste to spravila. Sú to fakt podarené fotka a bola by asi škoda ich nepoužiť. Tak dúfam, že to nebude vadiť a nebudete si to všímať :DDD.

Komentáre

Obľúbené príspevky