Tom and Charlie Play Racquetball

Čaves, v jednom článku som písala, že sa objavilo niekoľko vecičiek a bude to tu rušnejšie. To je pravda, aj napriak tomu som tu toho veľa nepridala za tento týždeň. Trochu sa mi to skomplikovalo :DDD. Ako dobre viete, blížia sa Vianoce a tak máme v robote rušno už dobre dva týždne. A nezmení sa to určite až do nového roka. V práci trávim každý deň od rána do večera. A je to teraz poriadna makačka. Každý rok to začína skor a skor. Nakoniec sa nám tie sviatky zlejú do jedneho :DDD. Ako sa ľudia za všetkým ženú a chcejú to čo naskor. Takže je trochu stresujúce obdobie :DDD. K tomu som sa opať po lete rozhodla nakopnúť a začať cvičiť. Cez leto sa mi proste veľmi nechcelo. Vonku bolo ako tak krajšie ako byť zavretá doma a cvičiť :DDD. Aby mi toho nebolo málo :DDD, tak prídem z práce a sadnem na bicykel a poriadne si zamakám. Alebo si dám nejakú zostavu, čo zabere určitý čas. Musím sa priznať, že náhodou pri pozerání videí na youtube som narazila, a teraz sa fakt nesmejte :DDD, na k-popovú skupinu BTS. Kto by nevedel čo je K-pop tak je to kórejský pop. Teraz možno otvárate oči dokorán :DDD. A keď vám hneď príde na rozum PSY a jeho pesničky, si poviete, že je to des. Ale povedala by som, že týto chalani sú o niečom inom. No ich songy majú fakt skvelý bit a perfektne sa mi pri nich cvičí. Vie ma to nakopnúť keď sa mi už fakt nechce. Je pravda, že si na ten ich jazyk treba zvyknúť, ale to sa dá a človek to potom už nevníma :DDD. Povedala by som, že je to rovnaké ako počúvať pesničky po španielsky, rusky alebo arabsky :DDD. Tento malý objav mi tiež zabral trochu času :DDD, lebo som si čekla ich videá. Hlavne tie kde tancujú choreografie a zostavi na svoje peničky. To som len čumela, ako cez kopírak, normálne som nechápala ako tak možu tancovať :OOO. Sú to riadny makači, aj preto ma zaujali. Toto som momentálne robila po večeroch :DDD. Ešte plus kniha, momentálne čítam seriu Zaklínač. Takto vyzerá moj každý deň. Ale nebojte sa, na Toma som nezanevrela, len sa do toho zamiešalo trochu viac práce a male pobláznenie :DDD. Ak by ste boli trochu zvedavý, do celeho článku som pridala jedno video s ich pesničkou :D. Ale menusíte to pozerať ak sa vám to prieči. Je to tu iba pre predstavu.

Mno tak, toto bolo trochu dlhšie. Ale trochu som sa potrebovala vyrozprávať z toho všetkého :DDD. Ale teraz by to už malo byť v pohode. A všetko to čo som si pripravila sa tu objaví. Tentoraz som sa rozhodla pridať dve videá. Na prvom je Tom spolu s Charliem a hrajú squash. Je skvelé, že sa spolu takto bavia aj po práci, vidieť, že si sadli a sú z nich dobrý priatelia. Preto som so tu sem chcela pridal, že to nie je len na oko. A aj, že chalani na sebe makajú a nesedia si na šúnkách :DDD. Nakoniec ešte jedno video zo šatne kde ich prekvapila Zawe :D. Zatiaľ to je len toho, ale na budúce to už bude článok s rozhovorom. Nechcela som aby to bolo veľmi dlhé s predslovom :DDD, preto som si vybrala tieto videá :). Inak by článok bol asi ešte o polovicu dlhší ako je teraz. A to by sa nechcelo asi vačšine čítať. Tak tentoraz len tak zkrátka :DDD. Pobavte sa videami :).




Komentáre

Obľúbené príspevky