POTM: Január

Čaves, tak už to máme tu. Poriadne ani tomu neverím, že už pridávam anketu na nový rok. Človek si váčšinou praje aby takmer všetky dni ubehla veľmi rýchlo, hlavne tie pracovné. No potom sa ani nenazdá a je tu koniec roka. Teda u mňa to je aspoň takto. A keď sa spätne pozriem, tak sa tam neudialo nič extra :(. Je tam takmer len sama práca :DDD. Teraz tu sedím a rozjímam nad tým a poriadne sa nevenujem článku ktorý by som mala písať :DDD. Inak u nás sa zo včera poriadne ochladilo, a dokonca až tak, že včera aj trochu snežilo :DDD. No dnes už svieti krásne slniečko, ale chladno ostalo. Už to bude zrejme len takto, a chladnejšie.

Dnes pre vás mám anketu mesiaca. Rozhodla som sa pre tieto fotografie celkom rýchlo. V podstate som nad inými ani neuvažovala a pridala som proste to prvé čo ma napadlo. Vravela som si, že aj tieto treba využiť :DDD, keď je ich tak stále málo. Mno, prvé dve fotografie pochádzaju z photocallu pre BuzzFeed kde sa prednedávnom objavili. Trojica poskytla aj rozhovor. Zatiaľ som to ešte nepridala ale pracuje sa aj na tom :D. Posledné dve fotograie už poznáte. Sú tiež celkom čerstvé. Opäť to bol rozhovor pre Broadway.com kde tiež nafotili shoot. Tých rozhovorov sa objavilo ešte viac, a to kvôli tomu, že 9. decembra by malo byť posledné predstavenie hry Betrayal. Ak si to dobre pamätám. Takže ešte bude čo pridávať :).

Komentáre

Obľúbené príspevky