Jimmy Fallon 25. November

Čaves, mno tak ako som si myslela, neporadilo sa mi pridať všetky články do Nového roka, ako to bolo v pláne. Ostalo mi ich tam niekoľko. Ale to nevadí, sú to len fotografie od paparazzov a tento rozhovor. Tento je asi najdvoležitejší, tak sa vrhnene naň. Tom sa 25. novembra objavil v show Jimmyho Fallona, ktorého určite netreba predstavovať. Myslím si, že ho pozná asi každý, a tí ktorí navševujú tento blog rozhodne. Vždy sa je na čo pozerať a je tam furt sranda :DDD. Tom bol oblečený veľmi elegantne, ten rolák mu rozhodne pristane :DDD.

Video nie je veľmi dlhé takže si ho rozhodne pustite. Aj rozhovor stojí za to. Najprv je tam zmienka o tom ako Tom stretol svojich "známich" Avengers a zapózooval s mimi na niekoľkých fotografiách. Ktoré následne aj ukážu. Je to naozaj milé. Dalej reč padne na to ako sa samotný Tom pripravoval na rolu Thora. Túto storku pozná asi už každý, no ja osobne jú mám hrozne rada :DDD. A jasnačka príde aj na to, že Jimmy pustí aj to krátke video na ktorom je Tom aka Thor s kladivom a blond vlasmi :DDD. No Tom navštívil show hlavne aby sa porozprával o hraní spolu so Zawe Ashton a Charliem Coxom a o procese emocionálneho momentu každú noc na Broadwayi. A toto bola pre mňa najlepšia časť z celého rozhovoru. Už len preto si to pustite :DDD. "Neviem, ako v tejto hre plačeš - robíš to každú hru, plačeš?" spýtal sa Fallon. "Osem predstavení za týždeň," povedal Tom. Mno a nakoniec sa ho opýta, či vie plakať na povel a keď ho pekne poprosí, či by nezaplakal :DDD. No proste paráda, ako Tom bude plakať ale nasmejete sa :D.

Komentáre

Obľúbené príspevky