POTM: Február

Čaves. Najpr vám chcem popriať šťastný Nový rok. Nech bude ešte lepší ako ten predošlí, a nech sa vám v ňom darí čo najlepšie. Tak ako ste si užili Silvestra a dnešný prvý deň v roku ? U mňa to prebehlo v pohode. Ráno som šla s kamoškou na silvestrovský beh. Teda mi dve sme nebehali (to by nedopadlo dobre :DDDD,) ale jej synček v kategórií do 4 rokov. Skončil na prvom mieste :). Ale nebolo to len pre najmenších. Behalo sa od prckov až po dospelákov. Aj napriek tomu, že vonku bolo dosť chladno a aj fúkalo, zúčastnilo sa celkom dosť ľúdí. Či už ako bžzci alebo ako diváci. Potom sme si šli sadnúť do cukrárne, kde sme sa chceli trochu zohriať a posedieť. Nakoniec som šla domov kde sme všetko pripraaili na večer a mohlo sa začať. Ostatné asi ani netrebe rozoberať do podrobností :DDDD. Bolo dobre, užili sme si, nik po sebe nekričal, nik neplakal. Čo považujem za skvelé, a za vydarený večer. A ani to vstávanie na druhý deň nebolo najhoršie, takže to považujem sa veľmi dobrý večer :DDD. Proste všetko dopadlo ako malo a na výbornú :DDD.

Mno a čo sa týka ankety na fotku mesiaca. Tak opať nebolo extra čo vyberať. Ono sa Tom aj trochu rozhýbal, no tých fotiek nebolo zase tak veľa. Preto netrebalo veľmi premýšľať a proste som pridala fotografie ktoré Tom nafotil pre značku Bosideng. Ak by vám to nič nevravelo, tak aspoň podľa fotiek viete, že sa jedná o značku oblečenia. Konkrétne je to pre Čínu a zameraná na zimné bundy. Viem. Na fotkách sú popisky. No iné som nenašla, zrejme sa ešte neobjavili. Neviem. Hľadala som ich aj dnes no nič. Tak som sa na to vykašľala a proste to pridala. Ani fotky nie sú najhoršej kvality, a zrejme by sme sa toho až tak skoro nedočkali :DDD.


Komentáre

Obľúbené príspevky