POTM: Marec

Čaves. už som si myslela, že to ani nepridám. Dnes som tak rozmýšľala nad fotkami do ankety. A nič ma nenapadalo. Povedala som si, že skúsim vyhľadať len nejaké náhodne fotografie a tie pridám. Mno a budem mať hotovo. No to bol veľký omyl. Ako som prezerala google, tak ma nič neoslovilo a stratila pri tom dosť času. V hlave mi to fakt šrotovalo, lebo som to chcela mať fakt s krku. Nakoniec na mňa vyskočila fotka kde je Tom spolu s moderátorom Joshom Horowitzom. S ktorým ma Tom veľmi dobrý vzťah a rád mu poskytuje rozhovory. Popritom vždy nafotia parádne a vtipné fotografie na ktoré je radosť pozerať. Je to proste skvelý týpek ktorý si s Tomom veľmi dobre sadol a vždy ho rád vidí. A fakt NIKDY nezabudnú nafotiť aspoň jedno šialené selfie :DDD. Do ankedy som vybrala fotografie ktoré boli zhotovené pri propagácii filmu Crimson Peak. Kde Tom Joshovi poskitol rozhovor a pritom nafotili tieto skvelé fotografie. Skvelé, že som na ne natrafila, lebo neviem či by to hľadanie netrvalo až doteraz :DDD. No tiež vám poviem, že už teraz sa bojím na ďalší mesiac. Čo vlastne vyberiem ako ďalšie, dúfam, že sa Tom preberie a niečo už nafotí :(. Už ma tým trápi dosť dlho, tak by sa mohol zľutovať :DDDD.

Komentáre

Obľúbené príspevky