Billie Eilish FanArt

Čaves, dnes som sa opäť rozhodla pridať nejaký ten článok. Viem, že je to tu dosť na prd, a nič vzrušujúce sa tu nedeje. No realita je taká, že proste všetky články čo som mala sa mi už minuli. Najhoršie na tom je to, že aj keď mám teraz kopec času, kvôli tomu, že nechodím do práce, nemám čo pridať. Teda hlavne čo sa týka Toma. Ako som predpokladala v minulom článku, to proste bude asi na poriadne dlho kým sa niečo objaví. Tom teraz nemá fakt nič na práci, o paparazzi fotografiách už ani nevravím. Tých extra veľké množstvo nebolo aj keď bol aktívnejší. Takže máme proste smolu :(. A tak budem naďalej pridávať to čo som nakreslila. Dúfam, že vás to veľmi rýchlo neomrzí :DDD. No inak by tu aj tak nič nebolo, jednoducho máte smolu :DDD. Tentoraz som sa pustila do speváčky Billie Eilish, mno a toto je výsledok.

Komentáre

Obľúbené príspevky