Jeon Jeong-guk FanArt

Čaves, ako trochu ma ten internet začína štvať. Mno konkrétne blog. Stále ma vyhadzuje z blogu, aj keď sa prihlásim a idem dať komentár, tak mi ukáže, že nie som. Ako ste si mohli všimnúť pri komentároch pridaných do mňa. Ale určite nie som jediná. Ako je to maličkosť, no aj tak ma to štve. A takto je to aj pri prihlasovaní. To ma štve viac.

Mno predošlý článok bol asi tiež na poriadne dlho. A podľa toho ako sa to naďalej vyvíja, to bude ojedinelá záležitosť. Zatiaľ sa okolo Toma opäť nič nedeje. Tak budem aj naďalej pokračovať v prídavaní svojích kresieb. Keď teda tiež budem mať čo. Zatiaľ ešte niečo mám. Ako ďalší v poradí bude Joen-guk. Tiež je z BTS. Ale nebojte, nebudem pridávať len ich :DDD. To bude posledný, zatiaľ :DDD. Tuto som použila nové farbičky ktoré som si prednedávnom objednala. Takže toto je taký pokusný králik :D. Veľmi sa mi nepáči ako som trafila odtieň pleti. Ale čo už, prvý pokus :D. Musím sa s nimi kamarátiť :D. Inak sa s nimi kreslí dobre. A to je asi tak všetko čo som chcela :D.

Komentáre

Obľúbené príspevky