Park Ji-min FanArt

Čaves, tak ako sa máte ? Ja sa pomaličky ale určite cítim ako by som chodila opať do školy a mala momentálne prázdniny :DDD. Teraz sa už ťahá štvrtý týždeň a pomaličky si všíma, že leniviem viac a viac :DDDD. Niežeby som svoju prácu milovala, to nie, ale trochu zmeny by to chcelo. Keď si spomínam ako som sa niekoľko týždňov dozadu nervovala, že chcem voľno. Tak tuto to mám :DDD. No je to už dosť dlho. Vonku je tak krásne a ja mám takú strašnu chuť si ísť niekam sadnúť do mesta s kamoškami. No to nie je možné :(((. No ale tak zabávam sa ako možem. Podotýkam, že upravovanie nie je zábava aj keď človek nemá fakt do čoho pichnúť :DDD. Ale inak to je cvičenie, čítanie, vetranie sa vonku, aspoň teda na dvore :DDD a kreslenie. A tomuto bude venovaný dnešný článok. Za ten čas čo sme doma, som čo to spravila. A rozhodla sa, že keď to s Tomom vyzerá fakt biedne, a prešiel už takmer týždeň od posledného článku. Ja už v zásobe nemám fakt nič (skoro ako v peňaženke :P), tak pridám aspoň niečo aby to tu len tak nestálo a neupadalo. Toto je jeden z nich, na obrázku je Park Ji-min. Poznať ho asi nebude nik, teda si to aspoň myslím. Trochu dávnejšie som v jednom článku spomínala, že som narazila na jednu K-popovú skupinu BTS. Toto je jeden z členov. Na začiasku to bolo počúvanie len pri cvičení, no nakoniec to je u mňa na dennom poriadku. Proste som si chalanov zamilovala. Majú pre mňa návykovú hudnu, dobre im to spieva, a radosť na nich pozerať keď tancujú :DDDD. Niekomu to príde fakt smiešne počúvať, až trápne, mne je to ale jedno. Nech idú niekam :DDD. A keď som videla túto fotografiu tak som dostala chuť ju nakresliť. Mno a toto je výsledok. Ako pozerám, tak fotka sa mi zdá trochu akási nekvalitná ???? :/, ale neviem prečo mi to nechcelo odfotiť lepšie. Mno to je jedno, už je to tu :DDD.

Komentáre

Obľúbené príspevky