POTM: Máj

Čaves, som nesmierne rada, že som túto anketu dokázala pridať včas. A to nie preto žeby som toho mala nejako veľa, to nie. Každý, teda skoro každý má teraz momentálne toho času trochu viac, vďaka situácii ktorá okolo vypukla. U mňa to je podobne. Snažím sa zabávať knihami. kreslením, cvičením, a aby sa nepovedalo, tak čumím na rozme filmy a videa :DDD. To tiež zaberá dosť mojho denného času :DDD. Mno ale k ankete, ako do posledných hodím som fakt nemala šajnu čo vlastne pridať. Až ma nakoniec osvietilo, a to vďaka poslednému článku z fotkami od paparazzov na ktorých je Tom spolus s Bobbym. Nevyberala som konkrétne z týchto, ale z fotiek ktoré sú trochu staršie. No najprv musela prebehnúť kontrola či sa konkrétne tieto už nepoužili. Mno a aká bola radosť po prezretí, že nie :DDD. Takže tuto ich máte, určite by bola škoda ich nepoužiť, lebo obaja sú na nich rozkošný. Jednoznačne by si mali cvaknúť nejaké aj profesionáne fotečky spoločne :DDD. To by bolo určite skvelé. A teraz ako nad tým rozmýšľam, vobec nechápem prečo ma to nenapadlo už skor, použiť ich, blbeček :DDD.

Komentáre

Obľúbené príspevky