Cillian Murphy / Thomas Shelby FanArt

Čaves, tak konečne už nebudem lenošiť doma na gauči, už od utorka som začala zarezávať v robote :D. Niekoľkokrát tu bolo písané, že to nie je moja vysnená práca, a uvedomovala si, že keď nastúpim príde opäť stres. Ale aj tam je to lepšie ako vysedávať doma a v podstate nerobiť nič. Dovolenka je fájn, ale bolo to fakt dlho a naráz. Lepšie by bolo to rozkúskovať na celý rok :D. Nástup do práce, čistý chaos :DDD. Inak sa to nazvať ani nedá. Všade bordel. To kvôli tomu, že sa tam niečo prerábalo, a jasnačka, MY sme to museli dať všetko doporiadku :DDD. Chlapi sú strašné prasatá, teda aspoň čo pracujú u nás, čo tam na tej prerápke pracovali. Ale pomaličky sa to rozbieha. Bola som dosť prekvapená koľko ľudí sa nahrnulo hneď v prvý deň. Ako by sa nič nedialo, a žiaden vírus nebol :D.

Čo sa týka Toma, tam sa nezmenilo absolútne nič. Čo má trochu začína dožierať. Keby sa aspoň objavili nejaké paparazzi fotky kde je na prechádzke s Bobbym. To by mi spravilo obrovskú radosť. Ale nič. Tak opäť pridávam niečo čo som nakreslila. Na obrázku je Cillian Murphy aka Thomas Shelby zo seriálu Peaky Blinders. Ten som prednedávnom začala pozerať. Celkom zaujímavé. Cilliana môžete poznať z filmov ako sú Anna, Dunkerk alebo Anthropoind. Tie sú jeho najnovšie, a odporúčam si ich pozrieť všetky, ak sa niekto nudí :). Snažila som sa to ladiť tak aby to vyzeralo ako sépiova fotografia. Trošku zašlo a staro. Neviem prečo ma to tak napadlo, no proste mi to tak k tomu pasovalo. Dúfam, že sa to aspoň trochu podarilo :D.

Komentáre

Obľúbené príspevky