Matthew Goode FanArt

Čaves, mno teda, poriadne dlho som sa tu neukázala. A ako obvykle to bude tým, že okolo Toma nie sú žiadne novinky. To je už v poslednej dobe zvykom ktorý sa mi veľmi nepáči :D. S tým asi však nič nespravím. Čo má v poslednej dobe ešte štve, poriadne nasiera čím ďalej tým viac je blog. Neviem ako ostatní, no mne nechce niektoré blogy načítať. Furt je tam chyba. Už by s tým niečo konečne mohli urobiť. Je to celé na hlavu.

No už sa nebudem rozčuľoval, toho mám v práci až-až :D. Dnes vám pridávam posledný obrázok ktorý som nakreslila počas "voľna" ktoré sa nám tak náhle naskytlo. Takže, fakt sa modlím a úpenlivo prosím aby sa konečne niečo nové ohľadom Toma objavilo :DDD. Inak to bude čistá bieda. No, poslednú osobu ktorú som stihla nakresliť je herec Matthew Goode. Asi najviac ho budete poznať zo seriálu A Discovery of Witches. No môžete ho poznať tiež z The Imitation Game, Allied, Stoker alebo Chasing Liberty. Jeho ksichtík mi dal trochu zabrať, no a lepšie som to už nevedela nakresliť, tak toto je konečný výsledok. Už sa mi do toho nechcelo viac šprtať :D.

Komentáre

Obľúbené príspevky