POTM: Jún

Čaves, tak ako sa máme ? U nás je to tak trochu na prd, lebo počasie sa pokazilo. To mi dnes na nálade nepridalo. Ako, dá sa ísť von ale nie na dlho. A to znamená, že asi budem zavretá celý deň dnu :((((. Už mi to začína liesť na nervy. Keď bolo pekne tak som aspoň niekoľko hodín presedela vonku na dvore, na slniečk. Aspoň trochu mi to pomohlo od toho, že nechodím do práce a takmer nikde. Polamičky ma prestávajú baviť veci ktoré som doposiaľ robila. UBÍJA ma to :DDDD. No ale poďme na článok. Naň som sa tešila aj nie. Zrejme si domyslíte prečo. Na jedne strane som rada, že možem pridať článok, no na druhej ... čo do neho :DDD. Ako dobre viete, Tom už straaaaaašne dlho nič nové nenafotil. To posledné bolo skoro všetko použite. Proste som vybrala fotografie z roznych shootov ktoré neboli použite. Poviem vám, že to bolo náročné, už len pre skenovanie celej galérie, či už boli tieto fotky použité :DDD. Zabralo to svoj čas. Ale nakoniec sa podarilo :D. A ešte, v menu máte už fotografiu ktorá v minulej ankete u vás vyhrala na plnej čiare :).

Komentáre

Obľúbené príspevky