POTM: Júl

Čaves, konečne som sa mohla dostať k tomu aby bol tento článok zverejnený. Snažila som sa o to celý deň, no nechcelo ma to pustiť. Dosť ma to naštvalo. Konečne by si to mal dať blog doporiadku. Trvá mu to dosť dlho, deje sa kopec chýb. Niečo také tu nebolo už poriad dlho. Dosť, že sa musím kašľať s tým čo vyberiem do ankety, k tomu ešte aj toto :DDD. Ako zvyčajne, nebolo extra z čoho vyberať. Naposledy sa objavili tieto fotografie ktoré slúžia pre kampaň na zimnú kolekciu, pre čínsku značku Bosideng. A tak som dlho nerozmýšľala a proste vybrala štyri fotografie. Dve farebné a dve čiernobiele. A celkom sa to aj hodí. Lebo vonku teda vôbec nevyzerá, že by malo byť už leto :DDD. Hoc zasvieti slnko, sem tam, inak je to bieda. Len dážď a vietor. Skôr mi príde toto obdobie ako apríl a nie jún. Tak dúfam, že sa ti čoskoro zlepší.

Komentáre

Obľúbené príspevky